2022-01-04

 26 ІУЛІО КУДІЛЬЕРО шанує СЛАВНУ МАТЕРИ ДІВИ ТА БАБУСІ Сальвадора

цей блог захищає єдність Іспанії та її культуру

 


 


 


 


 


САНТА-АНА ДЕ МОНТАРЕС. ЙДЕМО В ПРОЩУ




Усі кульгаві йдуть до Сантани. Вгору підіймаюся бравою ногою, але додому, на жаль, не блукав.


Пікселі в серцях несемо до бабусі Богородиці. Моряки дивляться на його білий і добре намальований скит, коли вони пропливають крізь рот Артедо в знак подяки і закликають його під час шторму. У гарну погоду його видно з тридцяти миль по колу навколо моря. Саме стара віра тягне душу, як мотузку порятунку.


Християнство – це також традиція, спогади про тих, хто пішов, і харизма. Користування та звичаї грішних смертних, але я часто думав, що Монтарес — це гора досконалості. Хоча тут ми не катари чи єретики, лише християни-вієюси


Є багато і тих, яких немає з тих пір, як я вперше зійшов на Святу Гору, справжній Табор освітлених ясностей і туману, коли є боррина і буває дощ. Він каже, що коли Маунт Паскуаль нап'ється, він змінюється. У географічних комедіях князівства між Авілесом і Луаркою в 75 році 26 липня я прибув. І ось я хотів поставити свій намет на горі цього Табора. Благословенний Бог, який захотів якимось чином компенсувати мої страждання.


 Він прийшов із Нью-Йорка, і я особливо пам’ятаю запахи: папороті та свіжої попелястої трави мантії Санта-Ана, запах сосен і лаванди, енергійний запах евкаліпта, дроку та ожини. Небесні пахощі, які посіяли в моїй душі ностальгію за раєм.


 Я написав важливу доповідь у La Nueva España, в якій порівняв сільське життя з суєтою П’ятої авеню, термітом ярмарку марнославства, який, зрештою, є політичним життям, з якого плекається і виткана тканина Пенелопи. Завжди однаково. Тантал засудив наповнити глечик Данаїд і очистити стайні царя Алфея.


У літаку, який я сів з аеропорту Кеннеді до Барахаса, я поринув у читання «Загубленого села» та оповідань Паласіо Вальдеса, автора, який завдяки своєму доброму та лукавому характеру найкраще представляє Астурію та нагорі на месі з тими благословенними священиками з міста , серед тих селян, які перекинули ланцюги Санта-Ани через свої хворі тіла, сумні й бідні кістки земляків, що все життя в полі, чи тих, хто пройшов якусь небезпеку чи подолав хворобу посеред року, я плакала. слухати державний гімн під дудку та барабан під час підйому.


Я також відновив здоров’я, у якого було щось пошкоджене. Я подумав про першу людину і фразу з рапсодії Et in Arcadia ego. Тут я залишився і дуже подякував Богу за те, що після стількох катання по світу опинився в такому Едемі.


 Я почув телуричний крик предків. У тому місці, яке римляни називали Бетулією через велику кількість берез і є епіцентром одночасних сил панічної енергії, що вже було підтверджено вогнем і гаруспіками Legio Séptima, який мав загін у Хіхоні, мав бути вівтар богині Церери або римського божества, покровителя родючості і народжень на ім'я Ліцинія.


І це виявляється на хвилі традиції, яку, якщо я правильно пам’ятаю, мають місцеві жителі: коли жінка не завагітніє, вона підіймається зі своїм партнером на цю гору, у чудове місце, на останніх передгір’ях Браньї з Сьєрра-дель-В'єнто кохаються на лугах, що оточують скит, або біля тих самих стін, дивлячись на Рондіеллу чи на Правію, чи на самі сходи люблячого розп'яття, яке паломники Яківії цілували над входом. Не дивно, що святу Анну закликали породіллі - найпоширенішим ім'ям королев Австрійського дому було Ана - як адвоката для вагітних.


Коли відбулося незворотне і неминуче навернення Астурії в християнство - Куділєро як рибальське село є одним із міст з найглибше вкорінених католицькими традиціями в Іспанії - традиція культу Сан-Мігеля вкорінилася у внутрішніх районах, але на узбережжі як Санта-Ана, бабуся Ісуса Христа і блаженний святий Йоаким, її чоловік, двоє праведників з Ізраїлю, про який, безперечно, скромний шлюб, про який ми знаємо дуже мало, тому що згідно з Біблією Бог не любить зарозумілості, і з каменем, який архітектори відкинули, Він заснував основи. Божественні та людські думки та ставлення йдуть різними шляхами.


 Це паломництво, одне з найбільш типових для Князівства, є гімном життю, красі, красі цих благословенних країв, які так любить Богородиця, занурені в хребет гір, де збираються захоплюючі краєвиди. У цей світлий липневий день я згадую всіх тих, хто вже не може нести сміття. The

No hay comentarios: