2022-03-01

 ЛЬВОЎСКІ КРАЎЦОЎ І ЧЫРВОНЫ ШВЯЛЕЎ АПАКАЛІПСІСУ. ЗЯРЭНСКІ НЕ ВЕДАЕ БОЛЮ, ЯГО ПРЫНЯЦЬ СВАЁМУ НАРОДУ, ЯКОГО, КАЖАЕ, БАРАНЯЕ. PFRESSURA GENTIUM УЦЕЖАНЦЫ НАТОЎПЫ, РЯТКІ АД ВАЙНЫ. ЗЯЛЕНСКІ НЕ ВЕДАЕ, БОЛЬ, КАМІ ПРЫНОСІЦЬ СВАЁЙ ХЛУСНЮ

 


SILFIDES SILFOS І SIRTES


 


Аўторак, 01 сакавіка 2022 г


 


Чалавечае жыццё поўна супярэчлівых пытанняў. Я звальняю Фебрэрыла Вар'ятага, засмучаны навіной, якая парушыла мой сон у ноч Саніта Маціа, калі ночы роўныя дням. Я чую грукат расейскіх танкаў, да мяне далятаюць асколкі бомбаў, якія выбухаюць на Майдане.


Я малюся: я падняўся на могілкі Сан-Грэгарыа, каб памаліцца перад магілай маіх бацькоў, я падняўся па вінтавой лесвіцы раманскай вежы, вельмі зношаныя прыступкі якой захоўваюць памяць пра сляды, якія хадзілі па ёй на працягу дзесяці стагоддзяў, вапняк, ён дэфармуецца ў цэнтры. Сакрыстыяны спускаліся і падымаліся праз іх, каб біць у званы. Часам яны званілі на славу, іншыя — на лямант па нябожчыку, або гэта былі вясельныя званы, або яны званілі ў агонь або гук вайны. Гэта дакрананне, якое зараз прымаюць усе СМІ.


 У Іспаніі гэтыя святыя бронзавыя галасы больш не гучаць. Свецкасць зламала свае плясканні.


Мы больш не хрысціяне. Але я бачу і спраўджваю ў расійскіх масах у інтэрнэце, што ў лаўры ёсць манастыры, асабліва ў Кіеве, манаскім сэрцы Расіі, дзе яшчэ ёсць браты, якія спецыялізуюцца на мастацтве калевання. Салодкі заклік да малітвы. Што мы будзем рабіць з тымі пяццю мільёнамі ўкраінцаў, якія бягуць ад вайны? Маленькі Гітлер Зяленскі пра іх не думаў. На іх тварах прысутнічае туга і пакута pressura gentium, пра якую згадвае апостал Ян у сваёй Апошняй пячатцы.


Па нябёсах Харкава бегаюць рыжыя коні. У неба ўспыхнула яго іржанне.


Бронза прымушае мяне глядзець на неба, пакуль ідзе дождж, каб супакоіць слёзы гэтага года засухі ў пошуках знаку аблічча Пана. Спускаюся з могілак па сцежцы Via Crucis. Фуэнтэсота апусцеў зачыненыя дамы. Я ўваходжу ў партал старой стайні, якая служыць мне кабінетам, бібліятэкай і вяндлярняй. Сёння пасля абеду я абыду склеп, каб паспрабаваць маладое віно. Я падыму кружку за загінулых у гэтай вайне ва Ўкраіне, якая ператвараецца ў гуманітарную катастрофу.


Тое, што Зяленскі, сын львоўскага краўца, сутыкаецца з расейскім гаспадаром, ставіць чалавецтва перад брамай Апакаліпсісу. Яго павінны судзіць у Нюрнбергскім трыбунале. Ён са сваімі хітрыкамі і з'яўляецца сапраўдным адказным за гэты канфлікт, а не Пуцін, а тыя, хто называе сябе дэмакратамі, - інфармацыйныя па-за законам.


Яны распавядаюць гісторыю задам. Сын львоўскага краўца, якога завуць Маленькім Гітлерам, зноў выпусціў са свайго логава (ваўчынага шанца) блазніцкае паведамленне з уніформай ізраільскай арміі з кашуляй, схаванай у сваім логаве, размешчаным недалёка ад Тэль-Авіва. Баязлівец.


Ён падбухторвае бедны ўкраінскі народ кідацца супраць танкаў, пакуль яго ўзрушаны і вельмі цёпла абараняюць ізраільцяне.


У свеце ёсць дзве рэчы, якія вельмі прывабліваюць любога яўрэя: сэкс і рэвалюцыя. Нас хочуць падмануць. Не звяртайце ўвагі, хрысціяне, на закаханыя свісткі сэртаў, ігнаруйце заклік хлуслівых сільфаў.


 Не разбурыць нашу веру сярод віхуры. Ведайце, што галоўныя ворагі душы - гэта свет дэманаў і плоць. Што пасля чумы прыходзіць голад і пасля голаду ўспыхвае вайна. Зярэнскі — гэта назва Апакаліпсісу? Булгакаў прарочыў гэта ў сваім рамане «Белая гвардыя»… сын львоўскага шаўца прыйдзе разбураць шляхі адкуплення.


Памолімся аб выратаванні ад свету ў полымя. X, каб дапамагчы нам.

No hay comentarios: