2022-09-09

 O REGINA MORTĂ PE DUMNEZEU SALVAȚI-L REGELE, DAR CA SPANIOL ÎN TOATE ACESTĂ AVALANȘĂ DE LAUDĂRI ȘI ELUGII SUNT LUCRURI PE CARE NU ÎNȚELEG

 


ELISABETH A DOUA REGINE DIN HARUL LUI DUMNEZEU


 


Am cunoscut o Anglia drăgălașă, mică, dar foarte mare, i-am admirat patriotismul pe care oamenii ei austeri de după război l-au rezumat într-o expresie „ai grijă de bănuți pentru că lirele au grijă de ei înșiși”. A fost numărat de sistemul vechi înainte de introducerea metroului. O liră era doisprezece pence și un șiling era doisprezece penis, șase pence era un tăbăcitor și trei pence era un zrapense. Am măsurat metri și mile în inci, iar englezii cântăriu în pietre, în lire. Și am băut în halbe măsurând temperatura în grade Faraday. Odată, venind de la o petrecere de dimineață devreme, metroul era închis și am întâlnit un om fără adăpost care dormea ​​la belle etoile în South Kensington Park care, cu o voce bubuitoare, mi-a cerut de pomană:


„Frate, poți scuti un aramă?[i]


I-am dat cât aveam. Perioada postbelică a fost grea. În anii şaizeci ştiam cărţile de raţie. vremuri austere. A suportat stoicismul și umorul pe care englezii le au pentru a-și scoate pieptul în fața dificultăților. În pensiile Provinciilor pe care le cunoșteam, cei care erau internat s-au încălzit cu un bar electric sau cu un aragaz pe gaz care atunci când se stingea trebuia hrănit cu mulți șilingi, mâncau pâine prăjită cu unt și se culcau cântând Dumnezeu știe. Regina.


Am sentimente amestecate ca urmare a morții Elisabetei a II-a, una dintre cele mai lungi domnii din istorie și care a marcat vremea Angliei pe care am cunoscut-o și am trăit-o.


Toate monedele erau bătute cu efigia lui, iar bancnotele îi purtau portretul. Da, Anglia m-a făcut. A fost o viață lungă, dar nu pot accepta atitudini vicarioase și servile precum cea a lui Isabel Ayuso.


Trei zile de doliu național pentru moartea unui suveran străin care, apropo, s-a arătat a fi un dușman al Spaniei și a dezvăluit împotriva regimului spaniol când Madridul a închis poarta Stâncii. Unde este vechea mândrie spaniolă pe care englezii o admirau atât de mult? Când Felipe al II-lea a mers să se căsătorească cu Mary Tudor, englezii au fost uimiți de strălucirea și măreția curții spaniole, obiceiurile culinare și detestarea berii, care este băutura ereticilor, curtenii regelui Spaniei beau doar vin.


Anglia pe care o cunoșteam a fost ștampilată în imaginea acelui vagabon rușinos care m-a implorat de pomană când m-am întors într-o dimineață în camerele mele din South Kensington și este chipul acelei femei pe care am iubit-o (sunt o pasăre cu un singur cuib și chiar moartea voi fi cavalerul ei rătăcit) dar nu poate onora aspectele mai puțin plăcute care vin împotriva patriotismului meu tocmai patriotismul pe care britanicii l-au învățat și contravin principiilor mele: Regina Elisabeta este șeful vizibil al Francmasoneriei care au fost purtătorii tuturor războaielor. civili pe care i-am avut în Spania.


La Londra a fost organizat războiul civil să ne amintim de Rapidul Dragonului și de banii lui don Juan March. Mai târziu, cu Fraga, la Ambasada curții din San Jaime a fost organizat regimul autonom pe care îl suferim astăzi. Războiul din Ucraina are un epicentru și la Londra, principalul aliat al Washingtonului, și multe vieți de ambele părți mor acolo.


Regina Elisabeta a stat pe tron ​​când Thatcher a ordonat scufundarea „Belgrano” argentinian cu muniție nucleară, provocând moartea echipajului său. Se mai spune că Cernobîl a fost rezultatul unui sabotaj pregătit de serviciile de informații M15 precum și al scufundării Kursk-ului rusesc sau al războiului din Ira1 și Siria. Ea a plecat în lumea cealaltă, lăsând o dâră de sânge - Era și cea mai bogată femeie din lume. Pentru toate acestea și multe altele, eu, jurnalist și scriitor spaniol, care încerc să scriu după dictaturile conștiinței mele, iubitor de frumos și de adevăr, nu mă pot alătura acestui val de triumfalism adulator și neglijent al politicienilor noștri și al nostru social. retelelor.


Multă saliva se revarsă din fundul acestei fete. Această fată ne face un squirting atunci când pune steagul la jumătate, ea vrea ca tot Madridul să ejaze cu plăcere. La Ayuso a arătat fața fascistă anti-spaniolă a dreptei. Odihnește-te în pace regina și pământul să-i fie ușor. Nu-mi cere să comunic cu roțile morii. În ciuda triumfalismului Marii Britanii cu gaz și electricitate prin acoperiș, oprirea lucrărilor este din nou acea țară sărăcită care s-a culcat cu stomacul gol și tremurând de frig, dar intonind Dumnezeu să salveze regina.


 


Sâmbătă, 10 septembrie 2022

No hay comentarios: