2024-03-04

 CUM SĂ ÎNVINGEȚI FIARA CU CITURI ȘI CU CURAJ

 


O CARTE TE AJUTĂ SĂ REUȘȚI I-am bătut CU O CARTE ÎN MÂNĂ


Vechi slogan mort


Oh acele vremuri de iluzie


Esperanza si buna intelegere


Acum vine barbaria


Diavolul a devenit digital pentru noi


Toată lumea dă degetul


Tous les libre a la poubelle


Am citit în presa franceză


Bibliotecile se închid


lectura interzisa


Nimeni nu cumpără cărți


Scriitorii fac înconjurul lumii


Cu stimulator cardiac


Ținta privirilor criminale


Daca scrii esti terorist


Cărți „knigi”, cărți și Bucher


Încovoiat pe pantă


De la Moyano


Mormane de muncă moartă


Ratigo


Cupiditas legendi


Cupiditas amandi


vise nebune


Acolo se duc doi cârpiți


și unul care scrie


Jointletras un clovn


Și râd de prostie


Prevalarea Noii Ordini


Ei vor să reducă libertatea


Deveniți sclavi


Soros fratele mai mare


Vrăzboinici englezi și nord-americani, seleniți și evrei


Ei sunt noii tirani


M-am luptat cu ei


si am castigat


Pe cale să împlinească optzeci de ani


Sunt un umanist creștin


I-am învins pe leii lui Nero


în amfiteatru


Cu o carte în mână


Torța adevărului meu

No hay comentarios: