2024-03-09

 ZIUA FEMEEI MUNCĂTORE


 


Am intrat in apoditeria unde se dezbracau acolitii Messalinei si Proserpinei. Vestiarul a servit drept masturbatoriu general pentru toronda rețelei cosmice. Iepele însărcinate de vânt udau câmpurile elizeene cu hipomanii lor. Burte, vaginuri, cufros, unele verticale și altele pătrate prin care au apărut cimpoiele poftei, ferestre comice ale fericirii și nenorocirii, peșteri ale plăcerii, carne care va fi prăjită în iad.


Pe măsură ce mă duc descoperit și nimic uman nu-mi este străin, am auzit o voce care a lansat tot felul de insulte împotriva mea în limba rusă.


−Durak, zashranets, ubliodok, bezsilni... și mai rău.


A fost una dintre yshliokis (curve), cea mai frumoasă femeie din lume. Fața lui armonioasă, cu ochii întunecați și părul de culoarea aramii nu aveau nicio comparație. Era Bermeja care dezlănțuia broaște râioase și șerpi împotriva mea. Nu spusesem un cuvânt ca să o deranjez. Ei bine, am tupeul să intru cu șapcă în astfel de saloane și nu cheltuiesc monedele necesare, sunt cei care le dau o mie de dolari să vadă cum ejaculează și pun pânzele amvonului pierdut.


  Apoi le arata clientilor frotiu din lichidele lor vaginale in triumf. Uite patescunt; Apar lucruri admirabile despre fiziologia feminină.


−Ce dezgustător, Bermeja, valovoi; un rus la fel de frumos ca tine arătându-ți carnea într-un mod atât de salacios și indecent


−Durak (nebun) azi este ziua femeii muncitoare.


−Ei bine, ce treabă să faci bani arătându-ți păsărică


Am făcut semnul crucii, Bermeja s-a înfuriat și mi-a dat o serie întreagă de insulte.


−Nu sunt rus, sunt mamon, deși vorbesc acea limbă, aparțin rasei alese


  −Asta nu vă dă permis să mă insultați strigându-mi tot felul de obscenități.


S-a întors împotriva mea ca o eumenidă.


−Faggot, întârziat, impotent


M-a făcut să plâng așa cum a plâns Xtus la vederea Ierusalimului când a proorocit că nu va rămâne piatră peste alta și am cântat împreună cu Isaia: Ierusalim, reverteris ad Dominun deum tuum


Am oprit televizorul înțelegând că acel partid al femeilor era ostil principiilor mele cu scopul decisiv de a nu mai intra niciodată în aceste săli ale concupiscenței și desfrânării.


Mâine îmi voi spune slujba pentru La Bermeja și pentru toate femeile sărace scufundate de râul Babilonului și afluenții săi care practică cea mai veche meserie din lume pentru care nu există izbăvire sau alt remediu decât toleranța și compasiunea.

No hay comentarios: