2024-03-09

 ARBETANDE KVINNODAG


 


Jag gick in på apoditeria där Messalina och Proserpinas hantlangare klädde av sig. Omklädningsrummet fungerade som en allmän onani för toriondas i det kosmiska nätverket. Stönen dräktiga av vinden vattnade de elysiska fälten med sina hippomanier. Magar, slidor, cufros, några vertikala och andra fyrkantiga genom vilka lustens säckpipor dök upp, komiska fönster av lycka och olycka, njutningsgrottor, kött som kommer att stekas i helvetet.


När jag går avslöjad och inget mänskligt är främmande för mig, hörde jag en röst som lanserade alla typer av utskällningar mot mig på ryska.


−Durak, zashranets, ubliodok, bezsilni... och värre.


Hon var en av yshliokis (horor), den vackraste kvinnan i världen. Hans harmoniska, mörkögda ansikte och kopparfärgade hår hade ingen jämförelse. Det var Bermeja som släppte lös paddor och ormar mot mig. Jag hade inte sagt ett ord för att störa henne. Tja, jag har fräckheten att gå in i sådana salonger med en keps och jag spenderar inte de nödvändiga mynten, det finns de som ger dem tusen dollar för att se hur de ejakulerar och lägger dukarna på den förlorade predikstolen.


  Sedan visar de klienterna utstrykningen av deras vaginalvätskor i triumf. Se patescunt ut; Beundransvärda saker om kvinnlig fysiologi dyker upp.


−Hur äckligt, Bermeja, valovoi; en ryss som är lika vacker som du visar ditt kött på ett så saligt och oanständigt sätt


−Durak (galen) idag är den arbetande kvinnans dag.


−Tja, vilket jobb, tjäna pengar genom att visa din fitta


Jag gjorde korsets tecken, Bermeja blev arg och gav mig en hel rad förolämpningar.


−Jag är inte ryss, jag är en mamon, även om jag talar det språket tillhör jag den utvalda rasen


  −Det ger dig inte tillstånd att förolämpa mig genom att spruta alla typer av oanständigheter mot mig.


Hon vände sig mot mig som en eumenid.


−Fask, sen, impotent


Det fick mig att vilja gråta som Xtus grät vid åsynen av Jerusalem när han profeterade att inte en sten skulle lämnas kvar på en annan och jag sjöng med Jesaja: Jerusalem, reverteris ad Dominun deum tuum


Jag stängde av tv:n för att förstå att det kvinnopartiet var fientligt inställt till mina principer med det avgörande syftet att aldrig mer gå in i dessa salar av belåtenhet och utsvävningar.


Imorgon ska jag hålla min mässa för La Bermeja och för alla de fattiga kvinnor som är nedsänkta av Babylons flod och dess bifloder som utövar den äldsta handeln i världen för vilken det inte finns någon återlösning eller annat botemedel än tolerans och medkänsla.

No hay comentarios: