2024-07-09

 Ei au acuzat China că a creat virusul Covid, dar conform investigațiilor mele a fost creat de americani în Ucraina. Un fiu al lui Biden deține un laborator farmaceutic lângă Kiev. Politica de exterminare? Au vrut să realizeze ceea ce nu s-a putut face cu explozia de la Cernobîl care ar fi provocată și ea?


FIECARE LUPI PENTRU Drumul SĂI POVESTE SPUSĂ DE UN SUPRAVIEȚIUTOR LA COVID






Venim și plecăm. Nu suntem nimeni, mai ales în vremuri de ciumă. Îi spun pechinezul pentru că este un cadou otrăvit de la chinezi sau ar putea fi virusul Paștelui, un flagel fără remediu, morbiditatea exterminării, dar aici fiecare lup merge pe drumul său, și nimeni nu vrea să știe nimic despre nimeni. . Trebuie să te bucuri de fiecare bufniță la măslinul său, de fiecare oaie cu partenerul ei. Am de gând să-mi fac treaba și ești nenorocit. Ca Irod. Pretenții către părintele Ángel și mafia Bergoglio. Printul înșelăciunii domnește printre noi. Nu ti-am spus? Nu mă asculți.


 Eu sunt Polendos, Medel Polendos Juarrillos, ca să vă servesc, și tocmai am fost externat din spital, am fost internat ca victimă a acestei noi afecțiuni a virusului corona, deși trebuie să vă avertizez cititorule care adulmecă aceste pagini că pt. regimul devastator în care trăim sunt afectat de ceva timp. Vindecarea vitronului coleric, o vitamină sintetică concepută pentru a ucide oameni (ei o numesc o nouă tactică de inginerie socială malthusiană pentru a onora sfinții Eutanasiei) Nu știu dacă a fost făcută de chinezi sau de americani sau de israeliți în spiritul lor de răzbunare pentru problema Holocaustului, acel factotum răzbunător pe care noi europenii îl avem chiar și în supa noastră. În timpul vieții lui Xto nu am fost o victimă a Sanhedrinului universal. Fecioara m-a vindecat. Vreau să mă eliberez tot timpul de această poliurie pisând lacrimile prin aceeași țeavă și băiatului de la Bruxelles nu i se înfunda gura de scurgere. Copilă, cum te piși?... Pică cu picătură, milord. Ascultă strigătele și strigătele lui Ieremia. Astăzi se împlinesc trei sferturi de secol de la atacul asupra Poznamului. Ce măcel pe care l-au pregătit rușii mareșalului Iukov la Berlin... știrile difuzează imagini apocaliptice ale acelor bătălii. Sângeros a fost asaltul și asediul. Așa a fost atunci, dar acum este virusul sinistru al tusei și al otravii - nu există antivirus pentru pandemia fără speranță chiar dacă bei un litru și jumătate... arata ca nebuni după un vaccin - care a deschis larg cuptoarele de Auschwitz în ipoteza că acolo erau cuptoare crematorii, că diavolul, marele amestecător, inventează lucruri și marele povestitor este cel care creează minciuni. În prezent este campionul rețelelor de socializare, nu te speria, Federico.


Kissinger, acel animal satanic care a inventat politica pas cu pas când era secretar de stat și care a ordonat bombardarea masivă a Dresdei, îndeamnă la vaccinare intensivă. Da, sataniştii vor să ne creeze o nouă ordine mondială pentru egida loviturii lor. Doña Rosa Mateo, muza tiraniei democratice, este pe cârlig. Încearcă să pună în aplicare marea Companie a lui Antihrist în mijlocul haosului și a acelor insecte mici pe care le aruncă prin computer, nu te duci în fața ecranelor, Baudilio, vei pieri, cântă miserere, omule, se roagă confiteorul. Sloganul este eliminarea tuturor bătrânilor, astfel încât să economisească la pensii. Îl cheamă pe exterminator, pun reclame în ziare. Nici zotalul, nici înălbitorul, nici amoniacul nu decontaminează. Să acopere strada ca să nu treacă nimeni. Trebuie să pui botniță pe toiag și bot pe mastinii de la TV Ei bine, așa cum am spus, am fost contaminat cu acel bacil letal într-o excursie pe care am făcut-o cu bătrânii la Salamanca. M-am întors tușând, mă durea capul, aveam febră și mă simțea stomacul strâns, a trebuit să merg la baie de nu știu de câte ori să-mi cad apă. Biata mea soție m-a dus cu mașina mică pe care o avem la Spitalul Mare. Acolo, m-a văzut un doctor care era o fată tânără și mi-a pus două scobitori în nări și am fost testat pozitiv, iar cu ele a ordonat să mă transfer la un sanatoriu din El Escorial. M-au instalat în golful ciumei și am văzut fața fatidică a morții în acea noapte. Am văzut lumina de cealaltă parte a tunelului și am fost la un pas de veșnicie, dar o doamnă milostivă, o femeie de lumină, m-a luat în poala ei, am simțit din nou mângâierile materne, era mama mea cerească și m-am întors la viață. Corpul transparent, îmbrăcat în soare și în lună, s-a urcat pe o platformă sub care șarpele s-a târât furios. Pluteam pe patul de spital în mijlocul acelui delir provocat de febra de 39 de grade pe care m-am văzut ieșind prin fereastra camerei 666 a dispensarului de lângă Cruce pe care sataniștii vor să o demoleze. Călăream pe un nor și nu am băgat în seamă asistenta ecuadoriană care a avut grijă de mine în timpul pandemiei, care mă striga îngrijorată pe numele meu Medel, vino aici, nu te duce și i-am spus că sunt bătrână, dragă asistentă, am trăit destul, dragă. Trebuie să lăsăm loc tinerilor.


─Tocmai asta este

No hay comentarios: